بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

تماما" مخصوص |عباس معروفی

نام کتاب : تماما مخصوص

نویسنده: عباس معروفی

رمان 


درباره کتاب :

رمانِ احساسی و قشنگی بود . رمان در واقع حولِ محورِ زندگیِ یه مرد میچرخید که از ایران به آلمان پناهنده شده بود . و در مورد مردَنِ عشقش همیشه خودش رو مقصر میدونه . کسی که همیشه از سگ ها متنفرِ و توی تنهایی خودش غرق شده ...

فضا سازی داستان عالی بود ، میتونستی خودتُ توی تک تک صحنه هاش حس کنی

اصلا کتاب خسته کننده ای نیست و مطمئنم با خوندنش ازش لذت ببرید .

دوزِ افسردگی کتاب هم از اون دو تا کتابِ قبلی که معرفی کرده بودم خیلی کمتر بود :دی


جملاتی از کتاب :

میخواستم به آسمان خیره شوم

آنقدر که سیاهی شب در مخملِ ستاره ها محو شود.

میخواستم در حبابی پوچ ثانیه ها را رد کنَم

بگذرانم

هدر دهم 


او مثلِ یک رمانِ ناتمام در ذهنم تپش داشت


همیشه میخواستم بدانَم مرزِ منطقُ احساس کجا تعیین میشود. در آلمان فهمیدم که مرز منطق و احساس در فرهنگ تعیین میشود.در ازای تاریخ . آلمانی ها کانت دارند و ما حافظ .


میتوانستم نباشم ، و تنها یک عکس باشَم در قابِ کهنه ی رویِ طاقچه ی خانه مان.میتوانستم سنگ قبری باشَم که مامان برای پیدا کردنش هر هفته چه قدر چشم بگرداند ، چه قدر قدمهاش را بشمرد ، چه قدر نشانه بگذارد ، و آخرش هم دل چرکین به خانه برگردد کجایی ؟ چرا قبرت را پیدا نمیکنم هیچوقت؟


آدم در تنهایی است که میپوسدُ پوک میشود و خودش هم حالیش نیست . میدانی ؟ تنهایی مثلِ ته کفش می ماند ، یکباره نگاه میکنیُ میبینی سوراخ شده ، یکباره میفهمی که یک چیزی دیگر نیست .


خیلی ها فکر میکنند سلامتی بزرگترین نعمت است ، ولی سخت در اشتباهند . وقتی سالم باشیُ در تنهایی دستُ پا بزنی ، آنی مریض میشوی ، بدترین نحوست ها می آید سراغت ، غم از درُ دیوارَت میبارَد . کپک میزنی . کاش مریض باشی اما تنها نباشی .


مثل رویا در بیداری ام زندگی میکرد و مثل بیداری از خوابَم میگریخت.


گفت: (( اگر مرا نخواستیُ بهم گفتی بورو ، من چه کار کنم ؟ ))

(( بورو ولی من را هم با خودت ببر .))

((کجا ؟ ))

(( توی بغلت . ))


پی نوشت :

دوس داشتید یه سر به این لینک بزنید . لینک دانلود کتاب هم هست . بخونید متوجه میشید .

از کتابِ تماما" مخصوص |عباس معروفی


دلم زنگار بسته بود، احساس سرخوردگی در بن بست، ذهنم را مختل میکرد.

نمی دانستم چه تصمیمی درست است، و دیگر به عقل خودم اعتماد نداشتم.
درست در چنین مواقعی است که آدمها ناچار میشوند دست به کاری هولناک بزنند.
وقتی یک گربه را در سه کنج دیوار با چوب به کتک بگیری و راه فراری برای نگذاری ، در یک فرصت بر میگردد و چنان پنجه ی زهرآلودی به صورتت می کشد که حتی اگر دردش را از یاد ببری ، جای زخم ناسورش تا ابد روی چهره هات میماند.
طبیعت آدم های زورمند از وحش یگری انسان اولیه تبعیت می کند که بر سر دوراهی کشتن و کشته شدن، قربانی را در وضعیتی مشابه قرار میدهند؛

اگر نکشی، کشته خواهی شد.


از کتابِ تماما مخصوص نوشته ی عباس معروفی


پ.ن : با عرض پوزش! کامنتا رو بعدا تایید میکنم

آقای بنفش :)

من از دستِ تو در عالَم نهم روی

ولی کَن چون تو در عالَم نباشَد ...

From the eastern land


توصیه ی من ...

پالت (pallet ) بگیریدُ گوش کنید :)

آلبومِ آقای بنفش

یه کار خیلی خاصُ سنتی ...

از دس ندیدِش ...

و توصیه ی دوم .

بخریدِش . دانلود نکنید! یا اگه پیدا نکردیدُ دانلود کردید هر وقت پیدا شد بخریدِش

حیفِ همچین گروهیِ وقتی میگن با کلی زحمت مجوز گرفته و گروهِ جوونُ تازه کاریَم هست و اینقدر قشنگ کار کردَن اون وَقت کپی غیرمجاز بشه از کارشونُ مزدِ زحمتشون رو نگیرن ...

فوق العادَس . یکی از قشنگ ترین کاراییِ که تویِ این چند سال اخیر شنیدم .

از عباس معروفی

اینُ آنا برام تویِ دنبالر گذاشت :X

خیلی قشنگ بود ...

براتون میذارم ادامه ی مطلب ... 


× راستی منم دارم کتابِ تماما مخصوصِ عباس معروفی رو میخونَم :)

ادامه مطلب ...

دانلود موزیک بی کلام Alone in the rain

یه کار بی کلام خیلی احساسی ... با صدای بارون  

 

اسمش alone in the rain هست . و نوازندش هم همون راد هستش

 

لینک دانلود (کلیک) 

 

منبع موزیک ( رو سیستم خودم دوباره آپلود شده )