بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

:(


مادربزرگم بعد از ظهر امروز فوت کردن . . .


پی نوشت :

باورم نشده هنوز . . .

لطفا یه فاتحه  . . .

سرنوشت شگفت آور امیلی


محصول : 2001 فرانسه - آلمان
کارگردان: ژان پیر جانت

آهنگساز : یان تیرسن
بازیگران:
آدری تاتو (Audrey Tautou)
متیو کسوویتز (Mathieu Kassovitz)
ریوفوز (Rufus)
کلر ماریر (Claire Maurier)
ایزابل نانتی (Isabelle Nanty)
دومینیک پینون (Dominique Pinon)
سرج مرلین (Serge Merlin)
موسیقی:
یان تیرزن (Yann Tiersen)
فیلم بردار:
برونو دلبانل (Bruno Delbonnel)
ادیتور:
هرو شید (Hervé Schneid)



فیلم زندگی امیلی پولان رو بیان میکنه .
 فضای فیلم ، فیلم برداریش ، بازی فوق العاده ی بازیگرای فیلم مخصوصا نقش امیلی ، آهنگ متن فوق العاده قشنگ و ... باعث میشه بگم این فیلم جزو قشنگ ترین فیلم هایی بود که تا به حال دیده بودم !
جزئیاتی رو توی داستان بیان میکنه که با دیدنش باعث میشه به فکر فرو بری و بفهمی زندگی واقعا چه معنی میتونه داشته باشه! شادی های کوچیکِ زندگی ، اتفاقات کوچیکی که میتونه خیلی چیزا رو تغییر بده و خیلی چیزای دیگه که به دلم نشست!
اول فیلم هم خیلی قشنگ شروع میشه . حالا ببینید منظورم رو متوجه میشید!
فیلم رو از دست ندید . کم پیش میاد یه فیلم به دلم بشینه و ازش تعریف کنم!

پی نوشت :
مرسی از همزادم که این فیلم رو بهم داد
حتی اگه نمیخواید فیلم رو ببینید موسیقی متنش رو دانلود کنید! خیلی قشنگه

نمایشگاه نوشت !

خب برخلاف تصورم نمایشگاه امسال خیلی خوب بود .

اکثر انتشاراتی های خوب توی نمایشگاه بودن و کتاب های خوبی هم داشتن .

قیمت های نمایشگاه هم خیلی خوب بود و خلاصه خوب بود به طور کلی

من که از ساعت 2 تا 7 با مریم توی نمایشگاه بودم


نشر افراز توی نمایشگاه بود ولی پیداش نکردم! حالا قرار دوباره برم واسه کتابای ارشدم . انشالا که پیدا میشه! فعلا کتاب غیر حقوقی فقط یه خداحافظ گاری کوپر گرفتم و یکی دو تا کتاب دیگه تو سبک رامونا واسه آجیم (که در واقع خودم خوشم اومد ولی به اسم نگار گرفتم که نخندن بهم ) ولی کلی کتاب مربوط به زبان انگلیسی و فرانسم که لازم داشتم خریدم و چند تا کتاب واسه ارشدم . انشالا دوباره خواهم رفت و نشر افراز رو پیدا خواهم کرد چون کتابایی که میخوام اکثرش مال نشر افراز هستش


از سریالِ خاطراتِ یک خون آشام

الینا :چرا نمیذاری آدما چهره ی خوب تو رو هم ببینن؟

دیمن:چون وقتی آدما خوبی میبینن انتظار خوبی دارن
و من نمیخوام زندگیم رو بر اساس انتظارات دیگران جلو ببرم!



آنا : تو مثه اونا نیستی

جرمی: پس من چیم ؟
آنا : نقطه ضعفِ من !


پی نوشت :

گاهی هم آدم باید یکم تفریح کنه مگه نه؟! حتی اگه اون تفریح دیدنِ یه سریالِ عاشقانه باشه ! :) هرچند از اول تابستون تا الان طول کشید که سه فصلشو ببینم  اون دو تا دیالوگِ بالا رو خیلی دوست داشتم

چهاردهمین نمایشگاه کتاب مشهد

از 16 تا 22 آبان محل نمایشگاه بین المللی مشهد

ساعت 14 تا 21


البته نمایشگاه هر سال بدتر از پارسال میشه !:| ولی امیدوارم امسال اینطور نباشه