بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

آقای بنفش :)

من از دستِ تو در عالَم نهم روی

ولی کَن چون تو در عالَم نباشَد ...

From the eastern land


توصیه ی من ...

پالت (pallet ) بگیریدُ گوش کنید :)

آلبومِ آقای بنفش

یه کار خیلی خاصُ سنتی ...

از دس ندیدِش ...

و توصیه ی دوم .

بخریدِش . دانلود نکنید! یا اگه پیدا نکردیدُ دانلود کردید هر وقت پیدا شد بخریدِش

حیفِ همچین گروهیِ وقتی میگن با کلی زحمت مجوز گرفته و گروهِ جوونُ تازه کاریَم هست و اینقدر قشنگ کار کردَن اون وَقت کپی غیرمجاز بشه از کارشونُ مزدِ زحمتشون رو نگیرن ...

فوق العادَس . یکی از قشنگ ترین کاراییِ که تویِ این چند سال اخیر شنیدم .

نظرات 9 + ارسال نظر
Codename13 یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:28 ب.ظ http://cafelife.mihanblog.com/

خوب یه نمونه میذاشتی تا مثلا قبل اینکه بخریم ببینیم خوشمون میاد یا نه ، اینجوری مشغول الذمه ملت هم نمیشدی! :دی
منم پیشنهاد میکنم اینو گوش کنی ، البته این مجانیه...
http://cafelife.mihanblog.com/post/72

خب اهنگ walts رو میتونی دانلود کنی
خسرو و شیرین هم تو اینترنت واسه دانلود هست .
مشغولُ الذمه واسه چی ؟!
ماشالا ایرانی ها که دست به سرچُ دانلود کردن آهنگ که براشون سادَس :دی مطمئن باش کسی هم بدون گوش کردن یه نمونه نمیره بخره :)

ممنون . حتما میبینمش

نگین دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ق.ظ

تو وبلاگ سینا گفتم کار خوبی بوده این البوم
ولی بعدا به این نتیجه رسیدم که خیلی دوسش دارم و فکر کنم ده باری شده که تموم ِ آلبوم رو گوش دادم

آره محشر بود
من که گفتم پری سا از تهران لطف کنه برام بخرش . بَس که تحت تاثیر کارشون قرار گرفتم

سینا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:56 ب.ظ http://omide-ma1.blogsky.com

بله کار خوب و متوسط به بالایی ست و البته بهتره بگی یه کار " تلفیقی " نه سنتی

اوووم خب آره شاید تلفیقی :دی
البته به نظر من متوسط رو به بالا نبود :دی
بین این آلبومایی که گوش کردم بالای بالا بود :دی
کلا بعد مدت ها آخرین آلبومِ چاووشی و آخرین آلبوم خواجه امیری و پالت واقعا به دلم نشست :دی

نگار سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ http://manbi-to.blogfa.com

سلاااااااااااااام
چن وقتی بود نتونستم بیام نت...آخرترمه هرچقد که درس میخونم بازم تموم نمیشه
راستش آلبوم این گروه رو تو نت دیدم اما چون نمیشناختم رد شدم الان که گفتی قشنگه حتما گوش میدم و باهات موافقم..اگه بشه خریداری کرد خیلی بهتره و درواقع اون گروهو حمایت کردیم

خوبه تو میخونی نگار من که تعطیل :دی

آره . اگه پیدا کردی حتما بخر . حیفِ واقعا ...

نگار سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:42 ب.ظ

مرســـــــــی گلم...لینکو خوندم پس من که یخورده تو فاز افسردگیم باید با احتیاط سمفونی مردگانو بخونم
کار اولی رو که صدای بارون بود گوش دادم..خیلی حس خوبی میداد واقعا دوس داشتنی بود و درباره ی ویولن هم من واقعا عاشق صدای ویولنم ..دارم دانلود میکنم...مرررررررررسی

آره . وقتی بخون که پر انرژی باشی

آره منم ویالون دوس دارم :) امیدوارم خوشت بیاد ازش

آرتنوس پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ب.ظ

من که گشتم اینجا ها ف میگن اصلا تا حالا اسمش نشنیدن ، منم دانلودش کردم ..

آره عزیزم
اصلا تو ایران به چاپ نرسیده . متاسفانه من خودمم خبر نداشتم تا اینکه همین لینکیُ که گذاشتمُ دیدم.
شماره حسابِ عباس معروفی هست .
من که سعی میکنَم بریزَم به حسابِش :دی
باید مطمئن شم حسابِ خودشِ :دی

Codename13 یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:40 ق.ظ http://cafelife.mihanblog.com/

خوب خودت گفتی دانلود نکنید!

منظورم این بود آلبومشُ دانلود نکنید !
دو تا آهنگشُ بگیرید اگه خوشتون اومد بعد بخرید

Codename13 سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ق.ظ http://cafelife.mihanblog.com/

خو دوتاشو بگیریم چهارتا دیگه میمونه کلا...
بعد دیگه...خو چه کاریه...

ببخشید! اذیت میکنم...

کلا توی سایتایی مثل آیتونز یا آمازون ، یه دموی سی چهل ثانیه از موزیک میذارن و طرف قضاوت میکنه که آیا بخره ، یا آیا نخره :دی
منظورت همون دمو بود
مثل اینکه یه سایت ایرانی هم راه اندازی شده...تو اخبار گفت

خُ اینقدر تو یاران همه دانلود میکنن که به دمو نمیرسه :))

مهدی دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:05 ب.ظ

حالا که پالت دوست داری ، یه گروه دیگه هم هست ، چارتار
این رو هم امتحان کن...بسیار قشنگه کاراشون

اتفاقا چارتار هم شدیدا مورد علاقم هست و تمام کارهاش رو دارم .
عاشق اونجاییَم که میگه
مینوشم از چشمانِ تو ، جرعه به جرعه شعر نو ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد