بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

امتحانا تموووووومه :))

عرضم به حضور انورتون :دی  

امتحانام تموم شد .همین سه ساعت پیش آخریشُ امتحان دادم و تموم شد . چه امتحان فحش خوری هم بودا :دی 

 

بعد امتحان رفتم کتابخونه که کتاب غیردرسی بگیرم .  

فرزانه هم اونجا بود . بهش گفتم کدوم و بردارم و یه کتاب پیشنهاد داد که برش داشتم 

سن عقل : از ژان پل سارتر  

یکی هم مهسا قبلا معرفی کرده بود و گفته بود بخون . اون رو هم برداشتم  

بیگانه : از آلبر کامو  

و یکی هم نرگس پیشنهاد داده بود قبلا تو وبلاگش که اون رو هم برداشتم ! 

بن در جهان : از دوریس لسینگ 

 

کاترین رو که تموم کنم این سه تا رو میخونَم   

× در مورد کتاب کاترین سوال پرسیده بودن که مگه جین استین همچین کتابی داره ؟ و گفته بودن ندیدن . من این کتاب رو از جمعه بازار گرفتم . یه چاپ قدیمی هست و نمیدونم الان تجدید چاپ شده یانه . واسه همین نمیدونم کتابش رو میتونید پیدا کنید یا نمیتونید :( 

× هوووراااا  لب تاب جونیم درست شد  هاردش سوخته بود بله   درین مدت اگه ی های من نخطه نداشت به دلیل تایپ با موبایل بود و عدم آشنایی با کیبردش که نسرین منو از این جهل دراورد و یادم داد ی نخطه دار بذارم   تا قبل اون در جهل به سر میبردم و لذا ی های بی نخطه میذاشتم :دی

  

× من که امسال تابستون درست حسابی ندارم واسه خاطر کنکور ارشد  شماها حالشُ ببرید