بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

من پیش از تو| جوجو مویز


نام کتاب: من پیش از تو

نویسنده: جوجو مویز

مترجم: مریم مفتاحی

چاپ کتاب من، چاپ بیست و چهارم هستو

نشر آموت

رمان خارجی

تعداد صفحات: 534


توضیح کتاب: 

داستان در مورد پسریه که مشکل نخاعی پیدا میکنه و دختری که به عنوان پرستارش داخل این خونه استخدام میشه.

میتونم بگم بعد ماه ها، بالاخره کتابی خوندم که واقعا جذبم کرد و تا تمومش نکردم از دستم نیفتاد:) توصیفات کتاب عالیه و وقتی کتاب رو مطالعه میکنید تک تک احساسات و عواطفی رو که نویسنده در موردش حرف میزنه بهتون منتفل میشه و تحت تأثیر قرار میگیرید.

اکثر فصل های کتاب از زبون دختر پرستار نقل میشه اما بعضی از فصول هم از زبان خواهر یا بقیه اعضای داستان بیان میشه.

این کتاب فوق العادس. به شدت توصیش میکنم. ترجمه ی کتاب هم خیلی روان و دقیق هست و اصلا خوندنش خستتون نمیکنه.

فیلمی هم از روی این کتاب ساخته شده به اسم me before you که رنک خوبی هم داره. فیلم خوبی هست و خودم دوسش داشتم. اما توصیه میکنم اول کتاب رو بخونید و بعد فیلم رو ببینید تا کتاب براتون لو نره و از خوندنش لذت ببید و غافلگیر شید.

ادامه ی این کتاب هم کتاب دیگه ای هست به اسم من پس از تو که متاسفانه هنوز به این کتاب دسترسی ندارم تا بخونمش اما دوستانی که خوندن توصیش کردن:) 




نظرات 1 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 04:24 ق.ظ

خوب بود اما واقعا چیزهایی که پشت کتاب نوشته شده بود اصلاصحت نداشت اینکه دستمال دست بگیر و گریه کنیو... نه اینطور نبود اما رمان خوبی بود فیلمش رو دوست داشتم اما متاسفانه چند جای کتاب که بامزه وجالب بودند درفیلم نبود
ممنون

در مورد فیلم کاملا موافقم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد