بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

روح گریان من | کیم هیون هی

نام کتاب: روح گریان من 

نویسنده: کیم هیون هی

مترجم: فرشاد رضایی

انتشارات: ققنوس

تعداد صفحات : ۲۳۹


توضیح کتاب:

این کتاب بر مبنای یک داستان واقعی از جاسوس زن کره ی شمالی هست که داخل یکی  از هواپیماهای کره جنوبی بمب میذاره و باعث مرگ تمام مسافران اون هواپیما میشه. کتاب از زبان خود این دختر گفته شده و همون طور که گفتم بر مبنای واقعیته. بعد خوندن این داستان خیلی چیزها در مورد کره شمالی و سیاستشون یاد میگیرید.  

داستان از کودکی های این خانوم شروع میشه و نشون میده چه عقایدی بهش تزریق میشده و چه اتفاقاتی براش افتاده که در نهایت جاسوس میشه و باعث مرگ اون همه آدم میشه. بعد اینکه چه طور به خودش میاد و به زندگی قبلیش نگاه میکنه. فوق العادست در یک کلمه!‌


جزو بهترین کتاب ها و تاثیرگذارترین کتاب هایی هست که تا به حال خوندم. این کتاب باعث تغییر شدید افکارم شد. زمانی که این کتاب رو میخوندم به قدری به نظرم صحنه ها و حرفها آشنا میومد ( با زندگی خودمون) که انگار از یه خواب عمیق بیدار شدم و گفتم واقعا چه طور نمیدیدم خیلی چیزا رو ؟! اواسط خوندن کتاب بودم که از شدت این همزاد پنداری و تغییر عقاید یه حمله شدید میگرنی داشتم :))))  میخوام بگم درین حد کتاب روم تاثیر گذاشت. یادم نمیاد تاثیر هیچ کتابی روی من تا این حد زیاد بوده باشه.

البته که ارزش خوندن داره و فکر میکنم هممون باید بخونیمش تا آگاه تر بشیم در مورد خیلی چیزا. 



پی نوشت:

۱) من کتاب رو از طریق نرم افزار فیدیبو خوندم. خوبی نرم افزار اینه که هم قانونیه و دانلود غیرقانونی انجام نمیدید و هم اینکه توی وقتهای مرده با گوشیتون میتونید کتاب بخونید. 

۲) کتاب جملات طلایی خیلی قشنگی داشت ولی همون طور که گفتم چون از طریق نرم افزار میخوندم نتونستم براتون جملاتش و جدا کنم.