بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

منِ بدِ دوست داشتنی | امین منصوری

حالم خوب نیست

بی دلیل

هر نبود عاشقانه ای را

بهانه می کنم

که اشک هایم بی دلیل

سرازیر نشوند ،

مدت هاست

دل مغزم گرفته است

سرفه می کند ،گیج میرود ، می خارد

مدت هاست ، میان خالی زندگیم

جای خالی خودم را احساس میکنم .

اتفاق بود ، حواسم نبود و

میان این همه زندگی

دست خودم را ول کردم و

گم شدم ،

ولی شما ،

اگر جایی از این زندگی لعنتی

پسربچه ای را دید که

بی دلیل گریه می کرد

نصیحتش نکنید ، دلداریش ندهید

فقط بی مقدمه برایش

خاطره ای از نرفتن تعریف کنید و

اینقدر ادامه دهید تا

بی دلیل و بدون هیچ بهانه ای

حس بودن را احساس کند

همین

× حال روزای منِ این شعر ...

×این کتاب هم چاپ نشده

از صفحه ی شخصیشون برداشتم شعر رو ...

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد