بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

دستورهای زبانی یک دیکتاتور عاشق| کامران رسول زاده

نام کتاب : دستورهای زبانی یک دیکتاتور عاشق 

نویسنده : کامران رسول زاده 

مجموعه شعر 

انتشارات مروارید 

چاپ دست من چاپ اول (1393) هست 


کتاب شامل 4 فصل هست :

فصل اول : دیکتاتوری عشق

فصل دوم : دموکراسی عشق 

فصل سوم : من بودن ، زن بودن 

فصل چهارم : کوتاه مثل عشق 


توضیحاتِ کتاب : 

با احترام به نویسنده ی شعرها ، کتاب به دلم ننشست و حتی به نظرم خیلی جاها حتی توصیفاتی که استفاده شده بود یا تناقضاتی که توی شعرها اومده بود اصلا همخوانی نداشت . یا حداقل اینقدر اون تمثیل ها و تناقض ها دور از ذهن بود که برای پیدا کردنش باید هعی شعر رو تجزیه تحلیل میکردی ! شاید کسی این پیچیدگی حتی به دلش بشینه ولی من شخصا ترجیح میدم شعری که میخونم توصیفات روانی داشته باشه و با شعر ارتباط برقرار کنم . نه اینکه بارها و بارها شعر رو بخونم و همچنان از خودم بپرسم که دقیقا منظور شاعر از آوردن این کلمات چی بوده؟! 

البته شعرهایی هم بود که دوسشون داشتم مثل بعضی از شعرهای فصل آخر کتاب  . ولی خب نظر کلی من همون بود که گفتم 

این کار که کارِ اخر کامران رسول زاده هست اولین کاری بود که ازین شاعر میخوندم . نمیدونم سبک بقیه نوشته های ایشون چه طور هست . 


شعری از فصل آخر کتاب : 

جهان بی تو ایستگاه متروکی است 

که بیهوده در آن ایستاده ام 

قرن هاست ، 

شاید همین روزها 

سوارِ خیالِ یک قطار دودی شوم 

و از دنیا بروم ... 


× با تاکید بر اینکه نگاه من به کتاب نظر شخصی خودم هست نه نقد ادبی ! 


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد