بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

اسکی روی شیروانی ها | رسول یونان


نام کتاب : اسکی روی شیروانی ها 

نویسنده : رسول یونان 

مجموعه شعر 

انتشارات باران میشان 

چاپ دست من چاپ دوم هست 


توضیحات کتاب : 

این کتاب از 4 مجموعه تشکیل شده : 

در بهشت گوشی ها را برنمی دارند

گربه ای روی کلاویه ها می دود 

درباره ی پرواز و شیروانی و این جور چیزها 

جمع کردن تخم بلدرچین


مجموعه شعر اول رو خیلی دوست داشتم و در مورد کل کتاب نظر من این بود که دقیقا پنجاه درصد شعرها خیلی خیلی دلنشین بود و بارها و بارها دوست دارم بخونمشون و با پنجاه درصد بقیه اصلا ارتباط برقرار نکردم. در کل فک میکنم آدم هر کتاب شعری که میخونه همین حس رو داره و حس من خاص این کتاب شعر نبوده :دی

رسول یونان از اون شاعرهایی هست که شعرهای خیلی موندگار و خاصی رو ازش خوندم همیشه . اگه تا الان هیچ کاری ازش نخوندید و به شعر سپید و نو مخصوصا علاقه دارید حتما نوشته هاشُ امتحان کنید :)


از شعرهای این کتاب : 


باد می آمد

پاییز بود 

و لهجه ی باد از یخ

از تو دور شدم 

مثل ابر از دریا

اما هرجا رفتم باریدم 


(( از مجموعه اول کتاب ))


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد