بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

مُلکِ سلیمانِ نبی (ع) | The kingdom of solomon the prophet

 

 

همیشه فیلمهای خوب خارجی رو معرفی میکردم بهت .  

دیگه امروز یه فیلم ایرانی دیدم خیلی هم خوبُ حرفه ای به نظرم ساخته شده بود .  

به نظرم حتما فیلم رُ ببینید . مخصوصا اینکه از آیات قرآن هم داستان حضرت سلیمان استخراج شده شاید واستون آموزنده هم باشه . همون طور که واسه من بود  

من خودم موسیقی بین فیلم واسم خیلی مهمه .  

و موسیقی این فیلم فوق العاده بود .  که موسیقی هم کارِ : چان کونگ وینگ بود .  

گریم بازیگرا و جلوه های ویژه هم خیلی خوب بود و واقعا جزو معدود فیلمای ایرانی بود که به نظرم آبکی نساخته بودنش    

 

×پی نوشت : 

من نه منتقد فیلم هستم نه سررشته ای در زمینه ی فیلم یا فیلم سازی دارم! ( برعکس کتاب که شاید تخصص بیشتری توش داشته باشم ) اما اینکه فیلمی رو معرفی میکنم یا دیدگاهم رُ نسبت بهش میگم نه دیدگاه علمی هست نه نقد علمی ! فقط نظر یه بیننده ی خنثی :دی اینُ گفتم که حرفای من رُ پای یه نقد علمی نذارید . همش دیدگاه شخصی هست

 

× در مورد سازنده های فیلم توضیح نمیدم دیگه . پوستر فیلم رُ گذاشتم که توش توضیحاتِ مختصری هست .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد