بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

سال بلوا | عباس معروفی

نام کتاب : سال بلوا

نویسنده : عباس معروفی

انتشارات ققنوس


توضیح کتاب :

داستان در مورد دختری به اسم نوشا هست که دخترِ یک سرهنگ بوده و و یه کوزه گر به اسم حسینا عاشقش میشه و اون هم به شدت عاشق حسینا میشه : )

ولی تقدیر و گذر زمان باعث میشه که به عشقش نرسه و ...

توی این کتاب هم میتونید دورویی تو دین ، تو سیاست و خیلی چیزها رو بخونید . اینکه هرکس ظلمی بکنه به خودش برمیگرده ...

اینکه آدم باید آرزوهاش رو دنبال کنه نه تقدیر رو و به خاطر چیزی که هست خوش باشه نه چیزی که میخواد باشه!

قبلا سمفونی مردگان از همین نویسنده رو معرفی کردم و توصیه کردم که وقتی غمگین هستید نخونیدِش چون بیشتر تو غم فرو میبرتتون! در مورد این کتاب هم همین رو میگم . هرچند خودَم تو اوجِ افسردگی خوندمش:|

کتاب رو دوس داشتم ... نحوه ی بیان عباس معروفی فوق العادَس !

×سال و ماه تولد من هم نوشتن کتاب تموم شده ! : )


جملاتی از کتاب :


گفت مرا یادَت هست ؟

فکر کردم که من چه یادی دارَم ، چرا یادم به وسعت همه ی تاریخ است ؟ و چرا آدم ها در یادِ من زندگی میکنند و من در یادِ هیچکس نیستم ؟


خدا بخواهد که باد ، سرِ بازی داشته باشد ... حالا یا با موهای او یا با دلِ من ! چه فرق میکند ؟


به همین سادگی آدم اسیر میشود و هیچ کاری هم نمیشود کرد . همین جوری دو تا نگاه در هم گره میخورد و آدم دیگر نمیتواند در بدن خودش زندگی کند ، میخواهد پر بکشد .


پوسته ظاهری چه اهمیتی دارد ؟ درونَم ویرانه است ...


کاش آدم بتواند همه ی دنیا را بالا بیاورد و این همه دروغ و ریا نبیند


با دار و تفنگ که نمیشود بر مردم حکومت کرد ، باید به دادشان رسید.


سایه یِ ترس از مرگ هم بدتر است.


بیرونمان مردم را کشته و درونمان خودمان را .


کاش میتوانستم خود را در چشم هایش حلق آویز کنم



+ دنبال چه میگردی ؟

- خودم

+ مگر کجایی ؟

- تویِ دست هایِ تو ، لای موهایِ تو ، کارم ساخته شده


کارَم از تکیه گذشته . دلَم میخواد تویِ بغَلَت بمیرم 


پشتِ سرِ هر مردِ بزرگی ، یک زن ایستاده ، اما پشت سرِ هیچ زنی ، هرگز مردی نیست .



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد