بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

چراغ ها را من خاموش میکنم | زویا پیرزاد

نام کتاب :چراغ ها را من خاموش میکنم

نویسنده : زویا پیرزاد

نشر مرکز


توضیح کتاب :

داستان در مورد یک زن ارمنی هست که سه تا بچه داره و تو آبادان زندگی میکنه و شوهرش کارمند شرکت نفت هست.

در حینِ داستان دچارِ احساسات ضد و نقیضی میشه و داستان در واقع روایتِ بخشی از زندگیِ این زن هست .

کتاب از لحاظ نوع نگارش خیلی قشنگ بود . و بیان صمیمی و خاصی داشت . ولی در عوض از لحاظ محتوایی ینی خودِ موضوع داستان به نظرم موضوعِ خیلی خاص یا مشخصی نداشت . و در واقع فقط همون طور که گفتم روایتِ بخشی از زندگی یک نفر بود .

نکته ی بعد اینکه رمان یک رمانِ صرفا عاشقانه نبود . 

در کل دوست داشتم کتاب رو و کتاب جذابی بود . از اونایی که دوست داری سریع تا آخرش رو بخونی



یه جمله ی قشنگ از کتاب :

نه با کسی بحث کن ، نه از کسی انتقاد کن. آدم ها عقیده ات را که میپرسند نظرت را نمیخواهَند . میخواهَند با عقیده ی خودشان موافقت کنی . بحث کردن با آدم ها بی فایده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد