بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

دانلود موزیک بی کلام Mike Oldfield| Tubular Bells

خودم قبول دارم به قشنگیه بقیه موزیکای بی کلامی که میذارم شاید نباشه!

ولی سه سبک متفاوت با اون قبلیا هست .

عاشقِ قسمتِ اولشم! :X

لینک دانلود

این موزیک از Mike Oldfield هست

نظرات 2 + ارسال نظر
م... جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ق.ظ

سلام
چون شما به موسیقی Easy Listening علاقه دارید که برای ریلکسیشن بهتر از سایر سبک ها هستن، متعاقبا با موسیقی که کمی با سازهای موسیقی راک و المانهای پراگرسیو قاطی شده ممکنه ارتباط برقرار نکنید. یا همینطور موزیکهایی با پیانو که بسیار غمگین تر هستند و فضای تاریکتری رو تصویرسازی میکنن.
به عنوان مثال من دو آهنگ رو پیشنهاد میدم گوش بدید:
Pink Floyd - Marooned موزیک بی کلام و سولوی گیتار در سبک پراگرسیو راک
Wedard - Venus in Winter Dusk feat. Dump که ساز اصلی پیانو هست، بسیار غم آلود و مریض!
اگر دوست داشتید میتونید نظرتون رو به من از طریق ایمیل اعلام کنید. ممنون

ممنون از راهنماییتون :)
متاسفانه الان نمیتونم چیزی دانلود کنَم
باید تا شنبه واستَم
اما دانلود میکنم و نظرم رُ میگم بهتون :)
ممنون

behi شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:01 ب.ظ

asheghe in ahangam.kheili donbalesh gashtam,kolllllli mer30 ke in ahango dashti tooye bloget

خواهش
خوشحالم که به دردت خورد و اىنجا پىداش کردى

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد