بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

غرور و تعصب | جین آستین

غرور و تعصب
نوشته ی جین آستین
سبک : رمان عاشقانه

توضیحِ کتاب :
مطمئنا خیلی ها اسم این کتاب رو شنیدن یا خوندش! ولی چون خیلی قشنگ بود تصمیم گرفتم معرفیش کنم .
یکی از قشنگترین رمان های عاشقانه ای بود که تا به حال خونده بودم . و برعکس اکثر رمان های عاشقانه که هدف خاصی جز سرگرم کردن افراد ندارن . خیلی کتاب آموزنده و خوبی بود و نکته های اخلاقی خوبی هم بِینِش داشت.
یکی از مسائل قشنگی که تو کتاب برام مطرح بود آشنایی با رسم و رسومات و نوع زندگی همون دوره بود که ازش نوشته بود .


اینم جمله هایی از کتاب که به نظرم قشنگ بود :

"هیچ چیز فریبنده تر از تظاهر به فروتنی نیست . خیلی وقت ها فروتنی در حکم بی توجهی به نظر دیگران است ، گاهی هم به رخ کشیدن است به شکل غیر مستقیم."
"در هر شخصیتی نوعی گرایش به چیزهای بد وجود دارد. نوعی عیب و نقص مادرزاد ، که حتی با بهترین تعلیمات هم از بین نمیرود."
"جای شکرش باقی است که چیزی هست که آرزو کنم. اگر همه چیز کامل و مهیا بود دلمرده تر می شدم.کاری که همه ی قسمت هایش بر وفق مراد باشد قابل تحقق نیست. فقط با پذیرفتن وجود یک جور ناراحتی می شود یاءس کامل را از خود دور کرد ."
"فقط هنگامی که به گذشته بیندیشید که یادآوری اش سبب رضایت تان می شود."
نظرات 1 + ارسال نظر
نفس دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ

عاشق این کتابم واقعا جین آستن رو تحصبن می کنم در نوشتن این کتاب

آره زبان نگارشیش خیلی خوبه . و خودِ داستان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد