بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

عشق روی پیاده رو | مصطفی مستور

عشق روی پیاده رو
انتشارات رسش
نویسنده:مصطفی مستور


توضیح کتاب:
سبک این کتاب هم نسبت به کتاب های دیگشون واسه خودم یکم تازگی داشت . اون ابهامی که تو همه ی کتاباشون هست و قبلا در موردش گفته بودم رو نداشت . یعنی به اون شدت نداشت! برخلاف بقیه کتاباشونم چاشنی فلسفشم به اندازه ی بقیه کتاباشون نبود . کتابش خیلی قشنگ بود .


جمله هایی از کتاب :

"وقتی همه ی آن چیزی که میدانی ذوب شود دیگر رها شده ای "
"فکر میکنی سیل آمده است تا تو سوژه برای عکاسی پیدا کنی ؟ سیل آمده است که بفهمی مردم حاصل ضرب وسعت عشقند در عمق مظلومیت"


اینم یه قسمت از کتاب :
" توی ماشین بی خودی یاد حرف مهتاب می افتم که یک روز به من گفت: (( دلم برای فیلسوف ها می سوزد.)) پرسیدم: (( چرا؟)) گفت: (( برای این که یک عمر جان می کنند که بفهمند چی به چی هست و آخرش هم خیال میکنند که فهمیده اند، اما نفهمیده اند و همین طور می مانند تا بمیرند.)) من پرسیدم : (( از کجا میدانی که نمی فهمند چی به چی هست؟)) بعد خندید و گفت:(( برای اینکه اگر میفهمیدند چی به چی هست دیگر فیلسوف نمی ماندند.))
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد