بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

مَن دانایِ کل هستم | مصطفی مستور


من دانای کل هستم.
انتشارات ققنوس
نویسنده : مصطفی مستور


توضیح کتاب :
من خودم کتاب های دیگشون رو بیشتر از کتاب " من دانای کل هستم" دوست داشتم . نمیدونم زیاد کتابش مثه بقیه کتاباشون برام خاص نبود . ولی خب قشنگ بود و به نظرم اگه به کارهای دیگشون علاقه دارید حتما این کتابشونم بخونید .

یکی از داستان های این کتاب که اسم کتاب هم هست از بقیه داستان های کتاب قشنگ تر بود (یعنی داستان من دانای کل هستم ) داستان ملکه الیزابت رو هم خیلی دوست داشتم.

نمیدونم چرا اولین داستان کتاب " چند روایت معتبر درباره ی سوسن " هم تو این کتاب دوباره تکرار شده بود! آخه قبلا این داستان رو توی یکی دیگه از کتاباشونم خونده بودم . این داستان هم جزو اون دسته از داستاناشونه که وقتی با کسی در مورد کتاباشون میحرفم همیشه در مورد این داستانش میگه!


قسمتی از کتاب :
"در یکی از این منظره ها پدرم مُرد.نگاه نکردم.عیدی مُرد.رسول به من گفت.من نشنیدم.نمیشنیدم رسول را.کسی گفت تندتر.نمیدیمش اما صداش را خوب میشنیدم.گفت : ((تندتر ،تندتر!)) رسول گفت :(( صدای من رو نمیشنوی لامسَب؟)) گفتم :(( چی ؟)) و رسول فرو رفت.انگار در چاهی .بعد مادرم مُرد.مونس بود اما .هرچند برای من نبود انگار.مُرده بود انگار.بعد صداها همه محو شد.حتی صدای رویا.زنم.حتی صدای مادرم. بعد من خسته شدم.می دویدم اما.و زل زدم به اطراف که کسی نبود .تنها باد بود . میخورد به صورتم . و جیغ کشیدم .کسی نشنید . حتی خودم.حتی."
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد