بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

همنوایی شبانه ی ارکستر چوب ها| رضا قاسمی

همنوایی شبانه ی ارکستر چوب ها
نوشته ی رضا قاسمی
انتشارات نیلوفر

برنده ی جایزه ی بهترین رمان اول سال 1380 بنیاد گلشیری
رمان تحسین شده ی سال 1380 جایزه ی مهرگان ادب

برنده ی بهترین رمان سال 1380 منتقدین مطبوعات



معرفی کتاب در سایت ویکی پدیا (کلیک)

توضیح کتاب :

حالا اگه بخوام نظر خودم رو در مورد کتاب بگم . باید بگم کتاب خوبی بود هر چند به نظر من شروع کسل کننده ای داشت .ولی چون عادت ندارم یه کتاب رو تا نصفه ول کنم جلو رفتم و بعد داستان اوج گرفت و قشنگ و جذاب شد

جمله های فوق العاده قشنگی بین داستان بود که وقتی میخوندم جذبش میشد

"دوست عزیزم نرگس جون جمله های قشنگ کتاب رو تو این لینک(کلیک) گذاشته . حتما ببینید قشنگه"

داستان با یه طرح خیلی خاص و رازگونه جلو میرفت که این حالت رو خیلی دوست داشتم و اینکه به نظر من اوج داستان دقیقا آخر داستان بود!!! آخه به نظرم آخر داستان فوق العاده تموم شد!نمیگم چی شد که اگه خواستید بخونید سورپرایز بشید

توصیه میکنم حتما این کتاب رو بخونید