بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

اسکلیگ و بچه ها | دیوید آلموند


اسکلیگ و بچه ها

نویسنده :دیوید آلموند
ترجمه :نسرین وکیلی
نشر آفرینگان
رده ی سنی : نوجوانان


این کتاب در سال 1998 عنوان کتاب سال ویتبرد و همچنین مدال کارنگی رو گرفت . در فهرست نامزدهای جایزه ی گاردین قرار گرفت . 


توضیح کتاب:

خودم کتابو تقریبا 6 یا 7 سال پیش خوندم ولی کاملا تو ذهنمه...
می تونم بگم این کتاب جزو اون دسته از کتابای تخیلیه که واقعا دوسش دارم . یه رمز و راز خاص تو داستان هست .
کتاب کاملا تخیلیه و در مورد یه پسر بچه که خونش و عوض می کنه و با یه دختر همسایه میشن . این دختر دختره غیر عادیه ولی عجیب تر از اون یه موجوده ... موجودی به نام اسکلیگ که زیر کتش دو چیز مثله بال قایم کرده ... موجودی که بچه ها قراره بهش کمک کنن ...


اینم یه قسمت از کتاب که خیلی دوسش دارم:
"کفپوش چوبی را زیر پاهایم احساس نمیکردم . آنچه احساس میکردم دستهایی بود که در دستهایم بودند و چهره هایی که در روشنایی و تاریکی می چرخیدند . لحظه ای بالهای شبح گونه ای بر پشت مینا دیدم. پرها و استخوان های ظریفی را که بر شانه هایم میرویید احساس کردم و همراه اسکلیگ و مینا از کف اتاق جدا شدم ..."

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 03:00 ق.ظ

سلام .
میشه لطفا فایل pdf کتاب روقرار بدید؟

متاسفانه ندارم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد