بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

مجموعه ی شعر اثر انگشت| علیرضا آذر

یه سری کتاب ها هست، 

که از وقتی شروع میکنم به خوندنش، اینقدر دلنشینه که هعی ذوق و شوق دارم که زودتر به بقیه معرفیش کنم ! چه کلامی چه اینجا چه هرجا :دی

این پستم هم یکی از اون پستهای پر از شور و شوقُ ! از اونایی که دوست داشتم زودتر بیام و معرفی کنم! در حدی که اعتراف میکنم کتابی که میخوام معرفی کنم بهتون هنوز تا نصف خونده شده 


کتاب مذکور یک مجموعه شعر جدید از علیرضا آذر هست، به اسم اثرانگشت، که توسط نشر نیماژ منتشر شده. هنوز چیزی از انتشارش نگذشته ولی کتابی که من همین یکی دو روز اخیر گرفتم چاپ سوم کتاب هست ! 

من اکثر کتاب شعرهایی که میخونم نصفی از شعرها به نظرم خوب و نصفی بد میاد ! اما همون طور که قبلا گفتم شعرهای علیرضا آذر برا من طوریِ که انگار بد توش نداره لذا گلچین کردن از بین شعرهاشون سخت هست  ولی خب یکی از دلنشین ترین ها رو برای معرفی در ادامه واستون میذارم. امیدوارم مثل من لذت ببرید.


تو که رفتی پی تاب و طپش رود، برو

به قدم های اسیر لجنم فکر نکن

من به دستان خودم گور خودم را کندم

به پذیرایی و دفن و کفنم فکر نکن

من محالم تو به ممکن شدنم فکر نکن

... و به آلودگی پیرهنم فکر نکن

گرچه رو زخمی ام و دست کج و تند زبان

به سر و صورت و دست و دهنم فکر نکن

تو که از منزل منقل تبر آوردی باز

هی به آیا بزنم یا نزنم فکر نکن

بختِ نامرد بزن، بد به دلت راه نده

به غم انگیزی فرزند و زنم فکر نکن

نفسی تازه کن و اره بکش شاخه بریز

به غم جوجه کلاغی که منم فکر نکن

شک نکن بی من از این ورطه گذر خواهی کرد

به نشانی که نماند از بدنم فکر نکن

من که با فلسفه و منطق دل حرف زدم

به قوانین ریاضی تنم فکر نکن

باز با این همه هر وقت غمی شیهه کشید

من همین نبش چنار و چمنم، فکر نکن


از شعر اول کتاب، یعنی شعر اثرانگشت

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 04:28 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد