بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

Yann Tiersen | On the wire

 

اینم یه موزیکِ بی کلام از نوازنده ی مورد علاقمممم یان تیرسن به اسم On the wire 

یادمه اینُ قبلا از وبلاگ یکی از دوستانم برداشتم ولی هرچی فک کردم دقیق یادم نیومد کی بود  پس از اون دوستِ عزیز عذر میخوام اگه بی اجازه اینجا گذاشتمش :)  

 

خیلی این کارش جالبه . همش وسط نوازندگیش سورپرایز میشید . انگار آدم از خودش میپرسه بعدش ( در ادامه ی موزیک ) میخواد چی بشه ...  من که به شخصه خیلی دوسش دارم . مخصوصا وسطهاش که میرسه عالی میشه . چون اولش با یه ریتم خاصی شروع میشه بعد یهو ریتمُ تند میکنه :دی خلاصه که خیلی خوبه گوش کنیدش 

 

لینک دانلود ( کلیک )

نظرات 5 + ارسال نظر
مراد سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:11 ق.ظ http://35salkatab.blogsky.com/

فروش کتابخانه شخصی ام بخاطر احتیاج به پول
راستش من در مدت 35 سال این کتابها را جمع کرده ام آلان به پول احتیاج دارم
کتابها در حدود 500 جلد می باشد که هرکس بصورت همت عالی بخرد ممنون می شوم
همت عالی یعنی اینکه اگر این کتابها 4 میلیون ارزش داشت به من 5 میلیون بدهد تا کارم راه بیفتد بخدا جای دوری نمی رود
میخواهم یک وانت بخرم چون بیکار هستم

http://35salkatab.blogsky.com/

به شخصه نمیتونم حدود 5 میلیون یه جا کتاب بگیرم
ولی
تو بلاگم براتون اطلاع رسانی میکنم .
امیدوارم مشکلتون حل شه

neda سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:47 ق.ظ http://soozeeshtiyagh.blogfa.com

سلام نگین جان من چند تا ازاین موسیقی هایی رو که واسه دانلود گذاشتی رو دانلود کردم....... به رسم ادب خواستم ازت بابتشون تشکر کنم

خواهش میکنم ندا جان
خوشالم که خوشت اومد

hosein جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:30 ق.ظ http://pinklove20.blogfa.com

خیلی ممنون برای آهنگای قشنگت

خواهش

ریحانه پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:12 ب.ظ

همشون خیلی قشنگ بودن خیلی ممنون

خواهش

علیرضا یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام ... :) خوبی ؟ یه اهنگ پیانو و ویولن قبلا فکنم از همینجا دان کردم که از وسطاش ویالون شروع به زدن میکنه با هم خیلی هم غمگین صدای بارون این چیزا هم نداره قدیمی هم میشه گفت هست تقریبا ...

الان نیست اینجا میخوامش چیکار کنم ؟

سلام مرسی
اسمش رو یادتون نیست ؟
آهنگ ویالون یان تیرسون به اسم on the wire منظورتونه ؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد