بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

  

امروز اگه گفتید چه روزیِ ؟  

روزِ تولد یکی از بهترینایِ زندگیم 

به قولِ اون دکلمهه : اگر خودخواهی نباشد ، میخواهم بگویم که خدا تو را ، برای دلِ من آفرید! :*  

 

تولد مبارک سهیلایِ دوست داشتنی و مهربونم  

همیشه کنارم بودی و هستی  

و همیشه بهتر و بیشتر از همه درکم میکنی 

معرفتت تویِ تموم این سالها بهم ثابت شده و مطمئنم دوستی به خوبی تو ندارم و نخواهم داشت  

 

واست تویِ سالِ جدیدِ زندگیت آرزوهای بهترین ها رُ دارم .  

امیدوارم همیشه لبخند رویِ لبات باشه   و غمی که میدونم مدتیِ دل مهربونتُ آزرده کرده زودتر از دلت بره  

 

موفق هستی موفق تر باشی !

نظرات 3 + ارسال نظر
سارینا شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:13 ب.ظ

سلام نگین جونم
به به مبارکه چ وبلاک شیکی داری:*
آدرس وبلاگ نمیدید که چشم نخورید:P ولی منکه آخرش میام پیدات میکنم:دی
خیلی خیلی دلم برات تنگ شده بود:*
بخاطر تولد سهیلا جونم رفته بودم وبلاگش که گذرم به این طرفا افتاد:دی حالا مگه ولت میکنم
سهیلا جونم اینجا هم تولدتو تبریک میگم:*نبینم غمتو عزیزم

سلاام عزیزم
مرسی سارینای عزیزمممممممم
حالت چه طورهههه ؟ :x
خوبه پس سهی واسطه خیر شد اصن :x

مرسی مرسی :*

سارینا چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:33 ب.ظ

قربونت برم خوبم بخوبی دوستان:*
اره سهی بانی خیر شد

آره :))
خدا رو شکر :*

نازی جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:11 ب.ظ http://mikrobe-sorati.blogsky.com

عشخمممممممم من این ُ تازه دیدممممممم

اصن من غشششششششش ..

واااااااای اصن فکر نمی کردم هنوز اینجا رو بنویسی ..

عاشقتم که :*******

فدااات بشم منننن :*
آره دیگه کتاب معرفی میکنم اینجا :دی
فداتون که هستین که :*

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد