بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

از کتابِ کاترین نوشته ی جین آستین

تویِ کتابِ کاترین نوشته ی جین آستین میگه :


باید خیلی دختر مغرورُ دنیا دیده ای باشی که بتونی جلویِ وسوسه ی خودتُ واسه رقصیدن با مردی که گفته تو زیباترین دخترِ این مهمانی هستی رو بگیری ! D:


جمله ی جالبی بود !

خوشمان آمد


پی نوشت :

حیف که ترجمه ی خوبی نداره و نمیتونَم خیلی با کتاب ارتباط برقرار کنَم!

نظرات 9 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ب.ظ

الان طبق حرف این نویسنده من هیچ وقت وسوسه نمیشم..
میدونی که چرا همزاد؟
واسه این که اصن رقص بلد نیستم..

اینجاست که تفاوت فرهنگ های غربی و شرقی آشکار میشه :دی :*
دلم برات تنگ شده بود دختر جون

نازنین پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ق.ظ

وایی من عاشق نوشته های جین آستینم
بیشترشونم خوندم
اسم این کتابشو نشنیده بودم ولی
ینی پیشنهاد نمیکنی بخونیم!؟

سلام نگینی
دلم برات تنگ شده بود
خوبی هم دانشکده ایم

هنوز تمومش نکردم اخه:دى
چرا دوس دارم کتاب رو.مخصوصا که نوشته هاى جىن استن طورىه که با فرهنگ و اداب رسومشون اشنا مىشى.
ترجمه کتاب ىکن تو زوق مىزنه که مشکلى نىس.ىکم که بخونى عادت مىکنى
اگه دوس دارى نوشته هاى استن رو حتما اىنم بخون.
اىن دومىن کتابش بود ک خوندم.جز لىن فقط غرور تعصب و خوندم که عاشقش شدم:دى

مرسى عزىزم:* خوبم.تو چه طورى؟:x

Codename13 پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ب.ظ http://cafelife.mihanblog.com/

مغرورُ دنیا دیده...

چی بگم...

باحال بود جملش خداىىش

مریم(ساحل آرامش) شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام نگین خانومی
خوبی؟
نشنیده بودم اسم این کتابشو
+سلیقت تو انتخاب آهنگ وبلاگ مث همیشه تکه

سلللاااام مرىمىىى:* دلم واست تنگ شده بود دختر جون
اىنو از جمعه بازار کتاب گرفتم.چاپش جدىد نىس

مرسى عزىزم لطف دارى:*

ملیکا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ب.ظ http://baran1.1.1.loxblog.com

وبت فوق العادس.من امروز اینجا رو پیدا کردم کاملا معلومه که خیلی کتاب می خوانی منم همینطور عاشق کتاب خوندنم.بازم بهت سر می زنم
موفق باشی.

خىلى ممنون
خوشحالم که خوشت اومد
لطف مىکنى

سیاوش سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام دوست عزیز خیلی ممنونم بابت معرفی کتابات واقعا با کتاب خوب پیدا کردن مشکل دارم لطفا اگه ممکنه از این به بعد هرچی کتاب معرفی میکنی با موضوعش برا من ایمیل کن خیلی ممنون میشم ازت.
آدرس ایمیلمم که تو قسمت ایمیل نوشتم

راستی اسم باحالی داری همیشه از این اسم خوشم میومد

ممنون به خاطر لطفتون
برام مقدور نىس هر دفعه اىمىل کنم.اگر ماىلىد توى همىن وبلاگ بخونىد

مریم دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ق.ظ

ای وای
نظر قبلی خصوصی بود
شرمنده

نفس پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ

این جاست که آلبر کامو در مرگ خوش می نویسد....

:)

نفس یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ

این جاست که آلبرکامو در مرگ خوش می نویسد...

چیو ؟:دی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد