بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

دانلود موزیک بی کلام ویالون | the ki ss

من عاشق ِ این کارَم ! 

یه کارِ تند با نوازندگی ویالون هست :) 

امیدوارم خوشتون بیاد .  

اسمش هم The kiss هست اما نوازندش رو نمیدونَم 

   

لینک دانلود (کلیک)

 

منبع این موزیک (البته مثه همیشه رویِ سیستم خودم دوباره آپلود کردم که خراب نشه )

نظرات 9 + ارسال نظر
Ali یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ب.ظ http://my-music.blogsky.com

فک کنم مال آلبوم آخرین موهیکن باشه سازنده شم:
Trevor Jones
آلبوم قشنگیه کلا دو سه تا کار خوب داره...
به وبلاگ منم سر بزنین خوشحال میشم
تازه باز شده

نه دیگه مالِ یه نوازنده ی ایرانیِ فک کنم فریبرز لاچینی بود
بچه ها گفتن یادم رف

امیررضا سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ق.ظ

سلام اول از همه میخوام از کاراتون تشکرکنم که در اختیار مردم قرار میدین اونم به صورت مجانی ، بعدش من فکر میکنم این یکی از آهنگ های متن فیلم ارباب حلقه ها باشه اگه سرچ کنین متوجه میشین که نوازندش کیه . بازم ممنون منم ای آهنگ رو خیلی دوست دارم :)

نه این آهنگ مالِ یه نوازنده ی ایرانیِ :دی فک کنم فریبرز لاچینی .
خواهش میکنم

شمیم سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ق.ظ

خیلی ممنون عزیزززز

خواهش

sajjjjjad سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ب.ظ

دلتون خوشه خداوکیلی

شما خودشُ ناراحت نکن :)

amin سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ق.ظ

من این موزیک رو داشتم.
موزیکای قشنگی تو وبلاگت اوردی

لطف دارید

محمد سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ب.ظ

وبتون خیلی خوب بود. خیلی به دردم خورد ازشما خیلی ممنونم.

خواهش

آرش جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ق.ظ http://arashrp.mihanblog.com

سلام
واقعا ممنونم بابت گذاشتن این آهنگ زیبا برای دانلود! خیلی دوستش دارم!
خوش باشید!
یاحق!

خوشحالم خوشتون اومد
خواهش

شیوا جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ

ممنونم

زینب چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 ب.ظ

سلام خیلی خوشم اومدخیلی قشنگ بود

مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد