بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

salt

خُب دیگه حالا که دارَم فیلم معرفی میکنَم گفتم سالت رو هم معرفی کنم



کارگردان: فیلیپ نویس

نویسنده: کرت ویمر

رتبه ی 6.7 از 10 از سایت IMDb

ژانر: اکشن / تریلر

بازیگران: آنجلینا جولی . لیو شرایبر

رده بندی: PG-13

محصولِ سال 2010


فیلم در موردِ یکی از اعضای CIA هَست که اسمش سالتِ و بازیگرِ این نقش هم آنجلینا جولی هست و متهم به جاسوسی میشه.

فیلمِ خیلی هیجان انگیزی بود! و از تک تکِ صحنه هاش آدم لذت میبره چون اصلا نمیتونی حدس بزنی هر لحظه و یا آخر فیلم چه اتفاقی قرارِ بیفته . و همَش غافلگیر میشی .

من تو خطِ اینجور فیلما نیستم :دی اما این یکی رو دوس داشتم :)

البته من بگَم که تو این فیلما همش میخوان چهره یِ آمریکا رو خیلی خوب نشون بدَن و یه جورایی رو مغزِ آدم میخوان کار کنن و به فکرات جهت بدَن ! :| ولی خُب توصیه ی من اینه که فیلم رو نگاه کنید اما تاثیر نگیرید لطفا  کلا هر چیزی که توی یه فیلم گفته میشه به معنیِ درست بودنش نیست :) چه مثبت چه منفی !


برای دیدنِ عکسایی از فیلم و نقدِش به (این لینک ) برید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد